ارتقای مرورگر کروم در کشورهای درحال توسعه
نوشته شده توسط : علی افشار

بیشتر کاربران در کشور‌های توسعه یافته سرعت اینترنت مناسبی ندارند و به همین دلیل گوگل قابلیت‌های جدیدی را به مرورگر خود با نام کروم افزوده است طراحی فروشگاه اینترنتی که در یک به‌روز رسانی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

یکی از این قابلیت‌های جدید مرورگری آفلاین است که کاربران از طریق آن می‌توانند صفحات را برای مطالعه آفلاین ذخیره کنند و در زمان‌هایی که دسترسی به اینترنت ندارند بتوانند به مطالعه آن صفحه بپردازند. قابلیت دیگری که گوگل به مرورگر خود خواهد افزود امکان بهبود تجربه مرورگری وب برای کاربران است رژیم لاغری که با تعدادی کد گوگل سعی کرده تا سرعت لود صفحات را بالا ببرد و این کار نیز از طریق فشرده سازی محتوا و… انجام می‌شود که در نهایت کاربر مرور سریع‌تر صفحات را شاهد خواهد بود.

همچنین روز گذشته گوگل مدعی شد که با بهینه سازی کروم توانسته مصرف داده آن را نیز به اندازه بسیار زیادی کاهش دهد و در نتیجه کاربر در حین مرور صفحات اینترنتی حدود 80 درصد داده کمتری را مصرف می‌کند. با وجود اینکه گوگل اعلام کرده قابلیت‌های جدید برای کشور‌های در حال توسعه مناسب است اما دلیلی ندارد که شاهد عرضه این ویژگی‌ها به صورت جهانی نباشیم.





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: